Najczęściej zadawane pytania

1. Korzystanie ze sklepu

Jak sprawdzić status zamówienia na stronie?

Aby sprawdzić status swojego zamówienia, należy być zarejestrowanym użytkownikiem sklepu. Po zalogowaniu się stronie https://brubeck.pl/pl/user klient może śledzić status swojego zamówienia. Stosowne informacje można także uzyskać telefonicznie (43 824-44-03), mailowo (sklep@brubeck.pl) lub za pośrednictwem czatu na stronie www.brubeck.pl.

Jak sprawdzić status zamówienia na stronie?

a) wybierz interesujący cię produkt i określ ilość sztuk, kolor i rozmiar. Użyj przycisku „DODAJ DO KOSZYKA”;

b) aby przejrzeć i zweryfikować zawartość zamówienia, kliknij przycisk „KOSZYK” znajdujący się w prawym górnym rogu strony;

c) użyj przycisku „REALIZACJA ZAMÓWIENIA”, następnie wypełnij i zweryfikuj dane dotyczące Twojego zamówienia: adres dostawy i adres na jaki ma być wystawiona faktura/rachunek;

d) wybierz sposób dostawy z listy oferowanych firm: Poczta Polska, Paczkomat Inpost, DPD, InPost;

e) wybierz sposób płatności za pośrednictwem platformy dotpay.pl.

Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia. Po złożeniu zamówienia na podany adres e – mail zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca złożenie zamówienia.

W jakich sklepach stacjonarnych mozna kupić produkty marki BRUBECK?

Marka Brubeck nie posiada swoich firmowych salonów stacjonarnych. Posiadamy natomiast punkty handlowe, które z nami współpracują i sprzedają nasz asortyment. Lokalizację sklepów można znaleźć na stronie głównej marki w zakładce KONTAKT/ GDZIE NAS ZNAJDZIESZ:

LISTA DYSTRYBUTORÓW BRUBECK

2. Wysyłka / Czas dostawy / Sposób płatności

Znaczenie statusu zamówienia internetowego

-oczekujące: zamówienie złożone przez Klienta, nieopłacone, czekające na realizację przez dział handlowy (pracujemy pn-pt 8.00-16.00)

-zapłacone: zamówienie złożone przez Klienta, opłacone, czekające na realizację przez dział handlowy (pracujemy pn-pt 8.00-16.00)

-przetwarzane: zamówienie opłacone, przyjęte do realizacji przez dział handlowy, przekazane do pakowania

-zakończone: zamówienie spakowane przez magazyn, wysłane pod wskazany adres.

-błąd: zamówienie błędnie opłacone, odmowa karty kredytowej, przelewu itp.

-anulowane: zamówienie anulowane na prośbę Klienta lub przekraczające termin 2 tygodni od złożenia zamówienia.

Ile kosztuje przesyłka?

Rodzaj przesyłki

Zamówienia do 299,99 zł

Zamówienia powyżej 300 zł

Przedpłata na konto Gotówka przy odbiorze Przedpłata na konto Gotówka przy odbiorze
Kurier DPD
(termin dostarczenia 24-48h)
13,00 zł 18,00 zł 0 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
(termin dostarczenia 24-48h)
11,00 zł 0 zł 0 zł

Ile trwa czas realizacji zamówienia?

Zamówienie jest kompletowane i wysyłane w ciągu 48h od momentu zaksięgowania płatności. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy Zamawiający wybierze z dostępnych opcji dostawę za pobraniem.

Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

Zamówiony towar dostarczamy na terenie kraju. W przypadku wysyłki zagranicznej stosowne informacje można uzyskać telefonicznie (43 824-44-03), mailowo (sklep@brubeck.pl) lub za pośrednictwem czatu na stronie www.brubeck.pl. Produkty można również zamówić u naszych zagranicznych dystrybutorów. Nie realizujemy zamówień z opcją osobistego odbioru towaru w siedzibie firmy.

Jaka będzie najszybsza forma dostawy?

Kiedy chcemy otrzymać jak najszybciej otrzymać zamówiony towar, powinniśmy wybrać płatność za pobraniem i dostawę w formie Kuriera. W takiej sytuacji przesyłka wychodzi tego samego dnia a kurier ma 1-2 dni robocze na dostarczenie towaru.

Przypominamy, że pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

Jakie sa sposoby płatności?

a) Płatność za pobraniem – Zamawiający dokonuje płatności gotówkowej przy odbiorze przesyłki.

b) Płatności w formie przedpłaty – Zamawiający dokonuje płatności za pośrednictwem platformy płatniczej dotpay.pl przed realizacją dostawy, korzystając z dostępnych opcji:

– karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club, JCB

– szybkie transfery: mTransfer, Płacę z Inteligo, MultiTransfer, Płacę z iPko, Przelew24 BZ WBK, z ING, Płać z Nordea, BPH Pay By Link, Pekao24 Przelew, Millennium Płatności Internetowe, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z Citi Handlowy, r-Przelew Raiffeisen Bank, Meritum Bank Przelew, Pay Way Toyota Bank, Płać z BOŚ, Alior Sync, Eurobank Płatności Online.

– Przelewy on-line: ING Bank Śląski, BPH Sezam, przelew bankowy, przekaz pocztowy, Deutsche Bank PBC, iPko, Credit Agricole Bank Polska, Invest Bank, Bank Ochrony Środowiska, Bank Gospodarki Żywnościowej, BNP Paribas, Volkswagen Bank Polska, BS Wschowa, Polbank EFG, Getin Bank.

– Płatności gotówkowe: VIA Moje Rachunki, Kantor Polski, Zapłać w Żabce i we Freshmarkecie.

– Płatności mobilne: mPay, SkyCash, Płacę z IKO, PeoPay.

Czy mozna zmienić formę płatności lub wysyłkę po wygenerowaniu zamówienia?

Takiej zmiany może dokonać tylko Obsługa Klienta. Najlepiej zrobić to jak najszybciej zanim zostanie wygenerowana faktura. Klient podaje numer zamówienia, którego zmiana będzie dotyczyć i informacje, które się zmieniły.

Na jakie konto moge wpłacić nalezność za zamówienie?

Wszelkie należności należy wpłacać na konto:

73 1750 1093 0000 0000 3884 5063 z dopiskiem numeru zamówienia (tytuł przelewu).

3. PRODUKTY / ROZMIAR

Czy jest jakiś sposób filtrowania produktów po rozmiarze?

Tak. Na stronie istnieje możliwość filtrowania odzieży poprzez rozmiar. Po lewej stronie znajduje się menu, które pozwala w różny sposób filtrować produkty. Należy kliknąć filtr “ROZMIAR OGÓLNY” i wybrać intersujący nas rozmiar. Po wykonaniu tej akcji wyświetlą się wszystkie produkty spełniające to kryterium. Filtry można łączyć z innymi, np. rozmiar, pora roku, forma aktywności.

Jak mam okreslić rozmiar rękawiczek?

S/M

długość mierzona do najdłuższego palca 25 cm

szerokość w nadgarstku 8 cm

szerokość mierzona od kciuka 9 cm

L/XL

długość mierzona do najdłuższego palca 27 cm

szerokość w nadgarstku 9 cm

szerokość mierzona od kciuka 10 cm

XXL

długość mierzona do najdłuższego palca 29 cm

szerokość w nadgarstku 10 cm

szerokość mierzona od kciuka 12 cm

Wymiary te jednak nie odzwierciedlają prawidłowych rozmiarów rękawiczek ponieważ dzianina z której są zrobione jest bardzo elastyczna. Każdy rozmiar rękawiczki rozciągnie się kolejne centymetry.

Gdzie mogę znaleźć tabelę rozmiarową?

Tabela rozmiarowa znajduję się w karcie każdego produktu. Należy kliknąć link zatytułowany „TABELA ROZMIARÓW” znajdujący się po prawej stronie zdjęcia przedstawiającego produkt.

Gdzie mogę znaleźć tabelę rozmiarową?

Tabela rozmiarowa znajduję się w karcie każdego produktu. Należy kliknąć link zatytułowany „TABELA ROZMIARÓW” znajdujący się po prawej stronie zdjęcia przedstawiającego produkt.

4. KONSERWACJA

Jak dbać o odzież BRUBECK?

1. Odzież termoaktywną z włókien syntetycznych można prać w pralce w temperaturze do 40°C.

2. Nie należy stosować płynu do płukania tkanin oraz środków zmiękczających, ponieważ ich działanie neutralizuje termoaktywność odzieży.

3. Odzież termoaktywną z wełny merynosa należy prać ręcznie w temperaturze 30°C z zastosowaniem płatków mydlanych lub zwykłego szarego mydła.

4. Pranie ręczne bardzo dokładnie usuwa trwałe zabrudzenia, do których usuwania nie możemy używać żadnych wybielaczy ani innych środków odbarwiających.

5. Nie należy suszyć odzieży termoaktywnej mechanicznie.

6. Nie należy prasować odzieży termoaktywnej.

5. REKLAMACJA / ZWROTY

W jaki sposób odbywa się reklamacja?

Wszystkie produkty zakupione za pośrednictwem sklepu http://www.sklep.brubeck.pl/ podlegają reklamacji z tytułu rękojmi . Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres sklep@brubeck.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

Reklamowane produkty prosimy przesyłać na adres: FILATI, Opiesin 60C, 98-220 Zduńska Wola.

Przy reklamacji rozpatrzonej na korzyść klienta wartość zwracanego zamówienia przekazywana jest zgodnie z życzeniem Zamawiającego przekazem pocztowym lub przelewem bankowym na podany rachunek.

Do przesyłki zawierającej zwracane produkty prosimy dołączyć kopię oryginału rachunku/faktury oraz wypełniony i podpisany Formularz Reklamacyjny.

Czy można złożyć reklamację w naszym sklepie internetowym, jezeli towar został zakupiony w innym sportowym sklepie?

W takim przypadku trzeba złożyć reklamacje w sklepie w którym zakupiło się towar.(sklep powinien poinformować jak wygląda reklamacja) Dany sklep natomiast przesyła reklamacje do naszej firmy jako producenta. Jeśli towar nie został zakupiony na stronie sklepu nie ma numeru zamówienia i faktury do której można zrobić korektę w razie uznania reklamacji i zwrotu pieniędzy. W danym punkcie proszę podać żądania klienta ( zwrot pieniędzy, naprawa, wymiana).

Jak wygląda wymiana/zwrot produktów w sklepie?

Jeżeli przesłany towar nie odpowiada oczekiwaniom Zamawiającego ma on prawo do jego zwrotu (odstąpienia od umowy) w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wymiana zakupionego towaru w sklepie internetowym polega na zwróceniu produktów i ponownym złożeniu nowego zamówienia.

Zwracane produkty prosimy przesłać na adres: Brubeck Global Trading Sp.z o.o., Opiesin 60D, 98-220 Zduńska Wola.

Przy rezygnacji z zamówienia lub jego części, wartość zwracanego zamówienia (wraz z kosztami przesyłki) przekazywana jest zgodnie z życzeniem Zamawiającego przekazem pocztowym lub przelewem bankowym na podany rachunek.

Do przesyłki zawierającej zwracane produkty prosimy dołączyć wypełniony i podpisany Formularz Zwrotu/Formularz Odstąpienia od Umowy (pobierz tutaj) lub przesłać elektronicznie.

Towar zwracany lub wymieniany musi być w 100% nieużywany, dostarczony w oryginalnym pudełku.

Koszty związane z wysyłką w ramach wymiany lub zwrotu towaru pokrywa Zamawiający.